Nefkens restyling huisstijl
17374
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-17374,bridge-core-2.7.4,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,paspartu_enabled,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-30.3.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,qode-portfolio-single-template-1,wpb-js-composer js-comp-ver-7.5,vc_responsive

Nefkens restyling huisstijl

Category
Advertentie, Concept, Drukwerk, Flyer, Huisstijl, Logo-ontwerp, Nieuwsbrief, Online bannering, Social Media, Website
Over dit project

Nefkens is Nederlands grootste Peugeot-dealer met meer dan een eeuw ervaring. Om deze kwaliteiten kracht bij te zetten hebben we het Nefkens-logo en de huisstijl herontwikkeld. Herkenbare elementen zijn toegevoegd, huisstijlkleuren zijn opnieuw bepaald, lettertypes, toepassingen, alles is onder de loep genomen en opnieuw vormgegeven. Helemaal passend bij de uitstraling van nu, maar toch met de vertrouwde look.

 

Om dit voor iedereen die ermee gaat werken duidelijk te maken om een eenduidige lijn te creëren hebben we een huisstijlhandboek ontwikkeld waar alle details in worden toegelicht.